Tema: Re: siauraakiu medicina
Autorius: CatBlack
Data: 2009-12-23 09:01:39
Patikslink - Xanax vartoji jau 2 metus?

Skaudziausias dalykas tas, kad visi tokie "panaceju" pardavinetojai,
naudojasi zmonemis, patekusiais i beviltiska situacija. Jeigu yra bent kokia
galimybe pasveikti, argi nepasinaudosi ja? Todel ir geria zmones slapima,
visokiu usu nuovirus, alieju ciulpia ir t.t.

"tube" <tube-@rambler.ru> wrote in message
Jaunuoli, sustok. Deja turiu pripazinti kad nuo "Sekundes banko" laiku daug
kas pasikeite ir zmones nebepasitiki aklai.
Bet tai galima ivardinti kaip "nepasitikek", jei runkeliams siuloma
"panaceja" . T.y. netikek niekuo, o tikek savo "kailiu"
Smagu ivardinti tai, kad ismintingi zmones atsirenka kas yra kas. Kvailiai
mokosi is savo klaidu arba is kitu "ale klaidu" kazkur girdejau per telika
ar delfi.
Apie kordicepsa ie shiitake daug ka pasako linku skaicius "cordyceps
1,400,000" ir "shiitake 1.540.000 " google nuorodos.
As nekalbu net apie "shiitake cancer"  rezutatas Nr1:
http://www.cancer.org/docroot/ETO/content/ETO_5_3X_Shiitake_Mushroom.asp
Taipogi apie http://en.wikipedia.org/wiki/Shiitake

Reziume:  po zarnyo piktybinio infiltranto pashalinimo as geriu kasdien po 3
kapsules dziovinto shiitake arba kordicepso. Perku ebay.co.uk po 0.20Lt uz
kapsule.
Plius vakare antidepresantus xanax 0,5 (galima ji keisti remeron 15)
Rezutatas:  Wau :D 2 metai po operacijos - esu GYVAS + kupinas energijos !

P.S. Latvijoje yra 10, o ant Lietuvos 1 Shitake ferma kazkur Salcininkuose.

"bzik" <bzik@bzik.bzik> parašė naujienų
pranešime:hgqeag$74t$1@trimpas.omnitel.net...