Tema: Re: tesiant "stuburo problemos / sportavimas"
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-16 13:04:20
Nu nežinau, nežinau...

jeigu taip ištikrųjų, tai tas nugaros raumenų stiprinimas kaip panacėja
nuo visų stuburo problemų yra labai abejotinas, ypač taip, "savo
iniciatyva". Nes gali sustirpinti (ar įprasti laikyti įtemptus) raumenis
visai ne ten, kur tau reikia, ir tada bus tik dar blogiau.

Man, pvz., prieš pusę metų fizioterapeutė parodė porą tokių pratimų, kad
iš pradžių pagalvojau, kad ką jį ten šneka, ten iš viso atskirai niekas
nesijudina :))) (konkrečiai ėjo kalba apie gana ribotą stuburo dalį
maždaug ties mentimi). Bet kai dūrė pirštu "va čia, kelkit aukštyn šitą
vietą" tai labai susikaupus iš trečio karto pavyko pajudinti gal per
kelis milimetrus... Ir efektas po savaitės buvo kolosalus, nors per
savaitę tai ten niekas juk nesustiprėjo, o kaip tik tik išjudino
kažkokias gilumines įtampas. Bet va deja nupasakoti kitam, kaip daryti
tai nemokėčiau.