Tema: Re: tesiant "stuburo problemos / sportavimas"
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-13 17:16:28
memel schrieb:

> kagi, dalinai pasinaudosiu gydytojo patarimu ir eisiu i ta vieninteli
> Klaipėdoj baseina, kuriam jokio malonumo ir komforto. dar ir persales ten
> buvau.

Plaukioti, turint stuburo problemų, patarimas labai paplitęs... O bet
tačiau neseniai vienoj knygoj perskaičiau, kad tas patarimas nėra toks
jau besąlygiškai geras, kaip kad galvota. Plaukimas yra gerai tik tada,
jeigu tikrai moki labai gerai plaukti, t. y., plauki profesionaliai,
išsitiesęs ir praktiškai panėręs po vandeniu. Žmonės, kurie plaukia
silpniau, kelia galvą virš vandens (daugiau ar mažiau), tuo išlenkia
nugarą ir tada visas plaukimo gerumas nugarai pradingsta... Išeitis:
plaukioti tik ant nugaros.

Man toks išdėstymas pasirodė visai logiškas.

Aa, ir dar: jeigu ten tas baseinas toks levas, tai žiūrėk, kad
besistengdamas padėti nugarai, nepagadintum ko nors kito (pvz.,
kvėpavimo takų ar akių gleivinės...)