Tema: Re: Alkoholio kalorijos
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-09 11:00:17
man taip irgi atrodo. teko "iš arti" stebėti alkoholiką ilgą jo degradacijos
kelią: iš pradžių jis po kiekvieno pagėrimo nusiaubdavo šaldytuvą iki
paskutinio valgomo dalyko ir apskritai valgė beleką ir belekiek. Į pabaigą
valgyti nustojo, bet gėrė dar daugiau. Ir liesėjo. Žiauriai liesėjo. Bet čia
apie degtinę. Aluje yra angliavandenių, manau, kad nuo jo galima storėti.
Neveltui tai skysta duona :)