Tema: Re: Alkoholio kalorijos
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-08 14:47:50
ryte ir vakare prieš valgį ir po jo. kartais vietoj jo :)

bet įdomiausia ne tai. Pvz., aš kažkaip naiviai tikėjau, kad kalorijos, tai
yra iš baltymų, riebalų ir angliavandenių gaunama energija. Obetnutačiau
pagal tą pačią lentelę, baltymų, riebalų ir anglaivandenių turi tik kiaušų
likeris, ir tai labai mažai (4-7-30), kiti turi tik 2-5 g angliavandenių. O
va pvz., viskis ir vodkė nieko neturi... Iš kur tos kalorijos?