Tema: Re: Alkoholio kalorijos
Autorius: Justas M.
Data: 2009-11-08 22:46:29
kalorijos kalorijos...
Kuo blogai yra kalorijos (a.k.a. issiskyrusi energija) ? Blogi yra budai,
kaip tos kalorijos gaunamos. T.y. kad su angliavandeniais siais laikais
gaunam zymiai daugiau energijos, nei reiketu. O juk alkoholi nukenksmina
fermentines sistemos...oksidacinio proceso metu, taigi issiskiria energija,
kuria galima pamatuot kalorijom/dziauliais.

Beda yra tame, kas suvalgoma prie to alaus ar degtines, o ne pats alus ar
degtine.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4585 (20091108) __________

http://www.eset.com