Tema: Re: Per maza temperatura
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-11-07 10:43:30
visgi tai buvo ne paauglystė, o 9m.
paskambinau mamai, sužinojau visą tiesą. tai va, daktarai nesugebėjo
nustatyti, kokia zaraza buvo mane pakirtusi. neskyrė jokio gydimo.
tiksliau skyrė bilia ką, kad atsifutbolint, niekas nepadėjo.
tada mama jamėsi tautinės medicinos - maiste padaugino cinamono ir
paleido į kiemą žaisti su vaikais. aktyvus judėjimas ir(ar) cinamonas
mane prikėlė per 2-3 dienas, po savaitės gulėjimo lovoje.
kaip suaugusiam siūlė nueiti į vaistinę ir pasimatuoti spaudimą. kalti
stiprios kavutės dažniau, bet po mažiau.

p.s. mama nemedikė ;].
p.p.s. į pirtį vistiek eičiau išsveikęs.