Tema: Re: Per maza temperatura
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-11-07 10:32:38
kas liečia pirtį, tai teisingiausia būtų joje gulėti arba visą laiką
turėti mojuotoją skuduru, kuris paskirstytų orą per visą patalpos erdvę.
su žemesne temperatūrą į pirtį irgi neičiau ir į karštą vonią negulčiau,
ne dėl to, kad žinau kas būtų, o dėl to kad nežinau. geriau pirma gauti
konsultaciją iš budinčio gydytojo, kurį galima rasti susukus 112.

aš pamenu pas man paauglystėje buvo temperatūra smukusi gerokai, tai
dakatarai labai rimtai į tą dalyką reagavo. kas buvo ir kaip buvau
gydytas nepamenu.