Tema: Re: Per maza temperatura
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-11-06 15:38:19
Gali but gripas, nebutinai kiauliskas. Bent man pries pora metu gydytoja
tokia diagnoze parase. Nors is tikruju galejo but paprastas persalimas.
temperatura irgi buvo zemiau 36, nors pas mane visa laika 36,6, galima
graduot termometrus.
   Geriau is karto eit pas seimos daktara, nes uztempus ir paciam bandant
gydytis, procesas tik uzsites.