Tema: Re: ar tai priklausomybe alkoholiui?
Autorius: laikinas
Data: 2009-03-02 11:50:33
na ash jau kelis metus metus geriu alu kas vakara po 3 but, bet nesijauciu
priklausomas,
nes pats bandziau save ar jau tapau priklausomas ar ne, kelias savaites
isvis negeriau nei alaus
nei jokio kito svaigalo,tiesiog vakare sunkiau uzmigdavau...
bet jokio poreikio tam nebuvo..
as manau kad kiekvieno zmogaus individuali nuomone tam reikalui,
kitas gali kiekviena savaitgali gert ir kazkas sakys alkoholikas,
kitas pvz ruko visa gyvenima,tai jau narkomanas..
na galim pradet filosofuot,kas yra narkomanas?
alus-skanumas :)
kas valgo saldainius,sokolada,juos veikia tai atpalaiduojanciai, o kas geria
alu..