Tema: Re: ar tai priklausomybe alkoholiui?
Autorius: pablas
Data: 2009-02-02 11:44:07
ALORA rašė:
> alkoholizmą skatina aplinka ir svaigalų prieinamumas, o ne paveldimumas.

Deja deja. Kai buvau vaikas, tevai globojo viena jaunuoli is vaiku
namu.savo tevu jis nepazinojo, bet zinojo, kad yra is alkoholiku seimos.
Issilavines, protingas,apsiskaites, graziai nuauges.O prie stalo jam
buvo kancia sedet.Kaip pats prisipazino su asarom, jaute begalini nora
isgerti. O karta paragaves, nebegalejo sustoti.
  Tokiu ir panasiu istoriju zinau daug.Ne is knygu.