Tema: Re: dėl vaistų ir skiepų brukalo
Autorius: Saulius G.
Data: 2009-02-02 14:26:59
na tiesiog prisimenant ankstesnes diskusijas, nekreipiant dėmesio kas kam
neužmokėjo, kur kos burbulas ar panašiai, aš norėjau pasakyti, kad
negalime tikėti aklai jokia informacija, vaistų ar skiepų srityje taip pat.
Viskas daroma tam, kad ištraukti pinigus. Ir nusispjauti, ar tai vartotojui
to reikia ar ne. Mes visi esame pažeisti reklama ir plūstančia informacija,
niekada nežinosime kur tiesa o kur melas, priimsime vieną ar kitą pusę
neturėdami jokių įrodymų, o tik apklai pasitikėdami „autoritetingais
šaltiniais“. Todėl tokia diskusija ar reikalingi skiepai ar ne, tokia pati,
kaip ir dviejų neregių diskusija apie tai kas parašyta baro iškbaboje.