Tema: Re: dėl vaistų ir skiepų brukalo
Autorius: Saulius G.
Data: 2009-02-02 12:25:22
O ką apie žurnalistų atskleistus farmacijos verslo užkulisius mano naujasis
sveikatos apsaugos ministras Algis Čaplikas?

„Tai – tikras skandalas“, – tokia buvo jo pirmoji reakcija.

Ministras įžvelgė visuomenei labai pavojingų kartelinių susitarimų ir teigė,
kad taip toliau negali būti – žurnalistai konkrečiais pavyzdžiais įrodė tai,
apie ką daug kas seniai šnekėjo.