Tema: Re: kraujospudzio aparatas, rekomendacijos?
Autorius: algis
Data: 2009-01-21 13:15:03
- riesiniai yra blogi seniems zmonems. skleroze - rodo netiksliai.
- maziems (tik nepamenu kiek maziems :) ) vaikams negalima matuoti
automatiniu, kad rankos nesuspaustu per daug.
- reikia ziuret ar permusa sirdis ar ne, no to priklauso tikslumas. Yra
aparati kurie fiksuoja tai.
- ar automatinis ar neautomatinis didelio skirtumo nera, cia pinigu
klausimas. Viena pats pripumpuoji kita tau pripumpuoja :) senukams geriau
automatinis, nes gali nedapumpuot ar sunku suspaust pompele :) Jei tas
nesvarbu, sau jauciu imciau pusiau automatini - sutaupai koki 100Lt.

Jei idomu:

placiau apie matavima:
http://www.infomed.lt/lt/2/portal/gera_savijauta,id,e738effd03
apie matuoklius: