Tema: Re: kraujospudzio aparatas, rekomendacijos?
Autorius: Andrius V.
Data: 2009-01-20 19:31:18
visi jie mazdaug geri isskyrus dedamus ant rieso,tokiu dar neteko sutikti
gerai matuojanciu.net ir turguje paprasti neautomatiniai kiniski gerai
matuoja,tik zinoma su jais reikia moketi pasimatuoti :) patirtis ta kad pats
tais kiniskais prekiavau ir vezdavau nemazai tikrinti medicinos
darbuotojams,buvo daug lyginta automatiniu ,paklaida labai labai nedidele