Tema: Re: Ciuziniai dar kart
Autorius: Laura
Data: 2009-01-19 12:11:20
Koks skirtumas? Ar čiužinys vienas, ar du - vis tiek galima po viena kaldra miegot, jei taip patogu. Jei maišo čiužinių sujungimas - ant viršaus dedamas papildomas plonas čiužinukas (per abu čiužinius).
Man tai nesuvokiama, čia tipo meilė labai didelė, kad reikia būtinai miegot po viena kaldra ir ant vieno čiužinio? Dzin kad žmonai ant tokio nepatogu, tipo svarbu man gerai, o ją įkalbėsiu ir pripras?