Tema: Re: Ciuziniai dar kart
Autorius: S&T
Data: 2009-01-19 09:09:36
mes kaip tik issirinkom si karta lateksini ciuzini septyniu zonu is
trivilitos (http://www.trivilita.lt/) rodos vadinasi salsa 7, taip tikrai
nesusmengi kaip parodyta paveikslelyje, jis yra kietesnis negu gemegos super
spiruoklinis su latekso pavirsiumi.  Vyras taip pat megsta kietesnius, bet
sitas pakankamai kietas. Aisku dar kietesni butu su kokoso intarpais, bet
tikrai moterims butu per kietas. Kaina - trivilitoje viena maziausiu mokejom
apie ~1500. Gemega ir trivilita kazkada buvo tie patys savininkai ar kazkas
panasaus...  Patogumas tas, kad spiruoklinis nors ir kiekviena spyruokle
ivilkta i atskira maiseli vis tiek pradejo brasketi. Ant lateksinio miegi
jokio braskesio, be to kai vertiesi salia esantis nieko nejaucia. Gal
papildomas vargas tas, kad lateksa reikia keiciant patalyne ir  ciuzini
apversti (gali tai daryti kas dvi savaites ar i menesi karta). Tai nera
labai sunku nes jis kaip guminis.. apverciu viena be kitu pagalbos.