Tema: Re: Vezio testas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-01-19 11:45:36
Jeigu buna ir teigiamas testas, nereiskia, kad yra vezys.
  Tiksliai gali pasakyt tik tyrimai Onkologiniame.
  Mano pazistamai buvo kazka itare, pagulde i Onkologini. Su baisia panika ir vos ne
pasiruosimu laidotuvems. Pasirode, kad nieko nebuvo.
 Jei zmogus guli Onkologoniame dispanseryje, tai visiskai nereiskia, kad jis butinai turi
vezi.