Tema: Re: del soskiu (ciulptuku)
Autorius: ALORA
Data: 2009-01-16 09:09:50
nemanau, kad sveikas kūdikis nemokėtų apžioti krūties dėl čiulptuko.
Kad pavalgius krūties nepaleidžia - normalu. Vos tik manieji užmigdavo,
imdavau glostyti ausytę (skatina čiulpimo refleksą), kai nustodavo į tai
reaguoti, ištraukdavau krūtį, Kartais miegodavo toliau, kartais iškart
keldavo triukšmą, kartais dar reikdavo primaitinti po atsirūgimo, bet
ilgainiui išmoko, kad krūtis skirta tik valgyti. Dabar pavalgiusi pati
išspjauna (4,5 mėn.)

Jeigu vaikas nori būtinai kažką žįsti, gal ir geriau duoti čiulptuką. Jis,
atseit, ortopediškai teisingos formos ir dantys bei gomurys vystosi
taisyklingiau, negu čiulpiant pirštą. Ir, atseit, nuo čiulptuko čiulpimo
atpratinti lengviau, negu nuo piršto čiulpimo. Čia bent jau man tokie
argumentai už buvo išvardyti, nežinau, ar jei tikrai teisingi ir kiek
teisingi.