Tema: Re: del soskiu (ciulptuku)
Autorius: Sauliusv
Data: 2009-01-15 16:56:39
Savo dukra kai nuvedem pas odontologa - ishkart paziurejes sukandima
paklause iki kiek metu ciulptuka vaikas turejo :-)
Cia tevams patogiau kai vaikas turi ciulptuka - nezyzia, ramesnis.
Panashiai kaip rukaliam cigarete. Bent rankoj palaikys, pamaigys. O jei
skrydis i shtatus ir ~10 valandu negali rukyti tai sienom lipt pradeda.
Mes taip karta be ciulptuko ish Vilniaus i Panevezi vaziavom su vaiku. Tai
nuo Ukmerges vaikas rekt pradejo. Vos iki Panevezio datraukem - pirmiausia i
Eurovaistine ciulptuko pirkti.

Pripratinus - atpratinti labai sunku. Praktishkai lengviau atpratinti nuo
pampersu, negu nuo ciulptuko.
Gal pas ka auga antras, trecias vaikas ir mato pavyzdi vyresnius vaikus be
ciulptuko - gal lengviau. Bet jei pirmas - sunku...

Sauliusv