Tema: Re: Kaltas komentatorius, Valinskas ir Orlen su CocaCola
Autorius: Kestas
Data: 2009-09-15 18:54:40
> beje apie issvajota vieta - Kurtis pries cempa kalbejo, kad nereikalinga jam
> vyr trenerio kede - jie su Ramunu nuo senu laiku geri draugai ir dirba
> kartu. Gal ir teisingai - visos backos dabar ant plikio eina...o po poros
> metu susirinks Kurtis stipria rinktine ir Lietuvoj triumfuos.

Kurtinaitis pries si cmpionata ir jo metu man asmeniskai atrode gal net blogiau uz Butauta. kazkoks atsainus, pernelyg savimi pasitikincio zmogaus poziuris pas ji buvo.. aisku, nera daug medziagos, pagal kuria butu galima spresti, bet is tu esamu interviu kazkodel toks ispudis susidare, gal jis neteisingas..
(plius as jo nemegstu ;))