Tema: Re: Kaltas komentatorius, Valinskas ir Orlen su CocaCola
Autorius: Marux
Data: 2009-09-15 09:56:22
Mazutis vel labai stipriai sukovojo. Idomu, ka jam Butautas pasake, pries
isleidziant i aikste, kai Kalnietis trauma gavo. Turbut mazdaug taip: "Eik
daryk tvarka, Jobantas vienas nepajegia, nes dar laimesim netycia, o tai
priestarauja mano schemoms". Buvo +9. Atkarpa 0:10, o tada jau ir be Mazucio
sunku sustabdyt isibegejusius ispanus