Tema: Re: LTU-TUR
Autorius: Marux
Data: 2009-09-08 08:46:23
blogai, kai musu treneriai asmenines simpatijas, antipatijas iskelia
auksciau rinktines interesu. Nezinant visu uzkulisiu, aisku sunku sprest,
kodel vietoj 12 zaideju i Lenkija isvaziavo tik 10. Gal Mazutis su Jobantu
kokie nesantuokiniai Butauto ir Kurtinaicio sunai, ar dar blogiau -
meiluziai, bet ir tie 10 normalius krepsininku galetu suzaist juk, jei
treneriai netrukdytu. Nu nera Kalnietis super izaidejas, bet tikrai geresnis
uz Mazuti, Delininkaiti, jobanta kartu sudejus, o zaidzia maziausiai.
Siaip treneriu pralaimetos rungtynes. Pabaigoj net nesistenge mazesniu
skirtumu pralaimet, kas gali but svarbu antrame etape (jei netycia ten
patektu), norint i ketvirtfinali patekt. Nors, kaip sakoma, nera to blogo,
kas neiseitu i gera. Si karta Butautas taip lengvai nepraslys, kaip pernai,
tipo, Sekla paskambino, todel ir neatsistatydinau. Gaila butu tik 2 prarastu
metu, be to pavojus yra, kad jo vieta Kurtinaiciui gali but pasiulyta. Cia
tai dar didesne tragedija butu :(