Tema: Re: LTU-TUR
Autorius: Andr
Data: 2009-09-08 00:35:24
Nunovic, perskaityk savo komentara tada siulyk man kazka i tema parasyt. Atejai palojai ir sedi laimingas. Rytoj visiems pasakosi, kad tu gink dieve gyvenime nieko tokio nebuvai parases, tik visi lodariai tave be priezasties puola. Ruki verx dialektu? Tikrai? Gimiau Lietuvoj, lietuviu seimoj, visa gyvenima kalbu lietuviskai, galbut netgi ir supratai, kad ir vardas lietuviskas. Jei cia kazkuo ikast norejai, tai buk zmogus nebebandyk...