Tema: Re: LTU-TUR
Autorius: PxYra
Data: 2009-09-08 00:40:37
nesuprantu ko Maciulis mazai laiko aiksteje praleidzia, jis yra tasku darymo
masina, troicus smaigsto, del kamuoliu gerai pakovoja, po lenta ir
negrybauja..jis toks Timinsko atitikmuo, Kalnas tai bbz gal ir klaidu padaro
bet kiek pastebejau bent pasus tai tikslesnius atidavineja bei puolime
geresnis nei tas Mazutis, Dariuska man visada geresnis nei Kshyshka atrode
nors abu jie neblogi, Javtokas vejavo visalaika