Tema: Re: jaunimo (protelio) nutekejimas is LT
Autorius: lafa
Data: 2009-08-10 08:43:54
"Servisas" <mes@esame.cia> wrote in message
news:h5hcf3$5hi$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, jei jau tiek kapstom, tai galim pasakyt zmones, kurie is pusetinu
> lyderiu LT patapo beveik nuliais po pabuvimo svetur:
>
> Jurkunas, Karlikanovas, Marciulionis, Pazdrazdis, Zavackas, Janulis,
> Vilcinskas, Vileita, Prekevicius, Dabkus, Kavaliauskas, Kuzminskas
> (saulius), Jocys, ir dar galybe kitu, kuriu pavardes nuejo uzmarstin.

Pazdrazdis siame sarase nelabai isipaiso, nes jo karjera nesusikloste ne del
to, kad jis i JAV isvaziavo, bet del traumu.. O Janulis niekada nesiejo savo
ateities su krepsiniu, kazkada interviu tiesiai sviesiai pasake "as noriu
baigti gera universiteta, toks mano tikslas", ka beje jis ir padare, o
baiges iskart pakabino batelius ant vinies. Is sito saraso turbut blogiausia
karjeros posuki su isvaziavimu turejo Jurkunas, nes buvo buvo viename lygyje
su Jasikeviciumi, o kur jis dabar..?