Tema: Re: jaunimo (protelio) nutekejimas is LT
Autorius: servisas
Data: 2009-08-07 12:07:45
Beda ta, kad tai yra 18 metu vaikas. Pas ji psixologija kita, pasakys negras
i buda ir eis i buda. Lietuvoje ji ziuretu kaip i krepsinio ateiti, butu
visos siltnamio salygos. Ten gi jis tik vienas is daugelio ir niekas uz
rankos nevedzios.
Jau kazin kiek kartu buvo atveju, kai lietuviai zaidejai europoj buvo
niekas, kol nepazaide musu klubuose. Paskutinis pavyzdys Petravicius- butu
sau loses Vokietijos lygoj, ir niekam nebutu zinomas. Palose LR- ir is kart
i elita. Tas pats su Jasikevicium, Javtoku. Atvirksti pavyzdziai, kas
gaunasi is vaiku, kai per anksti sparnai uzauga- Andriuskevicius, Seibutis,
ir diiiiiidele kruva musu studentu anapus atlanto.