Tema: Re: jaunimo (protelio) nutekejimas is LT
Autorius: Kestas
Data: 2009-08-08 01:23:20
> nepradekit dejuoti anksciau laiko. ne nuo to kur zaidzia ar kiek zaidzia
> priklauso, eina zaidejas i rinktine, ar ne.

pritariu. be to, problema ne tame, kad kažkas (pavardžių neminėsiu, bet tai Ilgauskas ;)) kažkada išvažiavęs į užsienį daugiau nebegrįžo, o tame, jog Motiejūnas kitą sezoną turbūt nežais Žalgiryje. reikia tikėtis, kad tam buvo pasirengta, bet kad ir kokį užsenietį bepaimtų, Motiejūno neatstos (čia ne tik taškai ir efektyvumo rodiklis svarbu).

beje, nors ir nekorektiška taip sakyti, užkniso mane juodai ta Interperformances su visais jų bulotais ir verslais.