Tema: Re: Valio LTOK
Autorius: VilmisV
Data: 2012-01-30 23:38:11
"Mano sprendimą labiausiai nulėmė Lietuvoje sportą apėmusi krizė, -
agentūrai "R-Sport" prisipažino D. Rimšaitė. - Vienintelis Vilniuje
normalus baseinas praėjusiais metais buvo uždarytas daugiau nei pusę
sezono, buvo nemažai sunkumų, ieškant bazės nuolatinėms treniruotėms,
federacija netgi buvo priversta taupyti lėšas, skirtas pagrindinei
šalies rinktinei".