Tema: Re: Valio LTOK
Autorius: scrp
Data: 2012-01-30 11:03:54
man juokingiausiai skamba sita vieta "<...>  isauginom gera sportininke
<...>"

ka tu ten auginai? tu gal sporto salej padejai jai begiot ar treniruoklius
pastumdydavai? ar kaip auginai?
imho dirbo, sportavo, liejo prakaita, o kai lietuvoj valdzia nesugeba
ivertint sportininku, sukurt normaliu patraukliu sportininkams salygu, tai
vietoj tu salygu gerinimo jie investuoja bereikalinga laika pinigus ir
nervus kad jega tuos sportiningus sulaikyti. nu bullshit ne kitaip.

"AlcOtraz"  wrote in message news:jfurfj$5dp$1@trimpas.omnitel.net...

Kokios problemos? Mum problema nebent, kad isauginom gera sportininke ir
jinai ant musu putkuli padejo. Nu bet gal cia problema to net nepavadinciau,
tiesiog abydna kazkiek ir tiek. O visa kita tai jau jos problemos. Jinai
pati pasirinko savo kelia ir as net neabejoju, kad puikiai zinojo, kas tokia
yr "Olimpine chartija", kad olimpinei pilietybei pakeist reikia 3 metu ir,
kad + tikrai ne LTOK ja sukure. Parsidave susiviliojus rusu rubliais ir
pazadais, kad viska sutvarkysim ir nupirksim. Isvykus burnojo ant Lietuvos,
verke kaip cia viskas baisu ir kaip saunu naujoj "tevynej", kaip lietuviai
zadejo tik 400k uz olimpinius medalius, ko praktiskai niekur pasauly
ner!Tokiu sumu ta prasme. Nu bet tebunie, kiekvienam savo. O bet taciau ja
nupirko, LTOK nea, daugelio zmoniu irgi. Kai sakant - pay the price. As irgi
po baliu noriu, kad ryte viskas ok butu, ale blea uz padarinius buna ir
pasekmes. Tik nevisi ta suvokia, Rumsova irgi kaip matom nelabai