Tema: Re: Valio LTOK
Autorius: AlcOtraz
Data: 2012-01-27 20:57:20
2008 dalyvavo, gales iki 2016 palaukt... Siaisp butu mano valia, as ne tik
jos, bet ir apskritai neleisciau i olimpiadas nupirktu kitos salies
pilieciu, a to blea baisu ziuret i tendencijas: kinai po danu veliava stalo
tenisa grajina, etiopai bega uz Katara, Europos salis... Sakau, tada
galetumem parduot Rimsova ir kokia Etiopijos ar Kenijos stajeriu pora
nusipirkt, nu ne lyderiu, bo brungus, ale te kokiu is top30, kurie vistiek
cia Europoj +/- top rezus rodytu, tai bet keleta medaliu nuskabytume gal,
butu kuom didziuotis