Tema: Re: nu popiergaliai :D
Autorius: PxYra
Data: 2011-05-18 14:37:23
esme ne smukdo kasi, o kad lrytas visais laikais ir visais imanomais
kanalais pila bruda ant Zalgirio ir dar su tokiu uzsleptu pasitenkinimu,
sirgaliai ir komentatoriai (forumieciai ir t.t.t) yra visai kas kita, jie
pjovesi, pjaunasi ir pjausis visada, nu bet kai vadovybe lryto per visur
bruda pila tai yra nesamone gerbt tokia komanda kuri su pasimegavimu
zemina kitas komandas, kai Zalgiri buvo uzpuolus krize atsimenu kaip
dziaugiates, jau isivaizdavot kaip liksit viena pajegi komanda Lietuvoje
tai jus dar stebites kodel jusu nemegsta visoje Lietuvoje, pirma
nustokit bruda ant kitu pilt po to stebekites.