Tema: Re: nu popiergaliai :D
Autorius: servisas
Data: 2011-05-18 09:00:45
geras, ziuriu, ne man vienam panasios mintys kyla :)

On 2011-05-16 20:23, PxYra wrote:
> kaip dabar paaiskinsit pralaimejima ? ka dabar apkaltinsit mulkiai
> nelaimingi. matos kad teisejai sita matca tempe sikpopieriu kaip tik
> galejo, net nera komentaru apie ju darba

Žiūrėjau rungtynes nuo pradžios iki pabaigos. Jokio "tempimo" nemačiau.
Jei ir atrodė, jog arbitrai padarė kelias klaidas, tai į abi puses. Be
to, anot sąmokslo teorijų platintojų, turėjo laimėti Rytas, nes
rungtynės buvo "parduotos". Tai net ir tai nepasitvirtino. O šiaip, tai
Buratinas įneša konkrečią destrukciją į Lietuvos krepšinį, nes po visų
paskalų, emocijų ir sąmokslo teorijų, aš jau pagaunu save, jog ne
krepšiniu mėgaujuosi, o ieškau "parduotų" rungtynių požymių
transliacijos metu. Mėgavimosi gražiu krepšiniu jausmas nuo to rimtai
nukenčia. Labai gaila.