Tema: Re: nu popiergaliai :D
Autorius: PxYra
Data: 2011-05-18 02:19:01
aha kaip visada visi durniai tik sikpopieriai protingi, matyt tiesa sako kad
taip jum gelia, is pavydo visa laika purva pilat, tai Kalmanovicius kaltas
kad per gera komanda surinko, dabar Romanovas kuris nebijo nevyniodamas
zodziu i vata pasakyt ir t.t. va tik sikpopierius toks skaistuolis kad
turbut ne karto blogu zodziu Zalgirio neminejo ir skandalu neeskalavo ir
Kunigelis nepadlaiziavo niekados eteryje tiesioginiam...
she rukyk :D kaip likot taip ir liksit plytu komanda
http://www.youtube.com/watch?v=NEZ5BiFFMSo

"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> parašė naujienų
On 2011-05-18 00:09, PxYra wrote:
> o teiseju spaudimas, papirkinejimas ar kitoks bandymas palenkinet i savo
> puse kaip vadinas?

Papirkinėjimas, t.y. kyšio davimas, yra nusikalstama veika. Yra
užfiksuoti tokie faktai? Neteko tokių girdėti, tik Krylovo pasakėčių
forma dėstomos Romanovo mintys spaudoje girdėt. Nors, jei Krylovas
išgirstų mano žodžius, man tektų jo atsiprašyt :)