Tema: Re: Kurcio komentaras
Autorius: shliurva
Data: 2010-05-13 00:20:29
Taigi ce dar pries sezona viskas nupirkta, pasidalyta ir atbashliuota kam
reikia. As tai maciau kaip prabegdamas pro teiseja Braunas idejo jam i
kisene simta litu. O kai bego pro shali Jomantas, tai teisejas is to simto
jam dave 50. Skaitau kat juos turetu apsvarstiti kokia tai kashininku etikos
komisija ir suvairuoti ant ju apkalta kokia tai. Kat uzdraustu jiems
dalyvauti krepsinyje ir aplamai sporte isskyrus koki kerlinga.