Tema: Kurcio komentaras
Autorius: deedzey bonka
Data: 2010-05-12 17:19:01
R. Kurtinaitis:

.... Galiu jums prisiekti mama, vaikais ar kuo tik norit - jokių susitarimų
tarp mūsų nėra. Nesuvokiu, kaip gali susitarti „Žalgiris“ su „Lietuvos rytu“.
Tai neįmanoma. Kaip „Barcelona“ galėtų susitarti su Madrido „Realu“?

- Kokiu žodžiu apibūdintumėte V.Romanovo sprendimą lemiamos finalo serijos
metu pasiųsti savo komandą į tokį chaosą?

- Sprendimas - neįprastas ir krepšinio pasaulyje dar neregėtas. Bet aš dabar
juk negaliu kažką smerkti ar peikti. Žmogus yra pagrindinis rėmėjas, jis
tvarko savo ūkį taip, kaip jam atrodo. Pasikartosiu, tai yra labai
neįprasta.

- Turbūt ir pats nenorėjote, kad sezonas baigtųsi tokia sumaištimi?

- Sezonas dar nesibaigė - aš nenurašyčiau „Žalgirio“. Ir savo žaidėjams
sakau, kad jie net nebandytų atsipalaiduoti. Gal tik iš šalies atrodo, kad
žalgiriečiai dabar turėtų pakrikti. Taip nebus. Manau, žaidimui tai neturės
didelės įtakos - kurios komandos krepšininkai rungtyniaus geriau, tie ir
laimės.

http://www.eurobasket.lt/lt/naujienos/52985/r.kurtinaitis-kaltinimai-d.maskoli%C5%ABnui-nevyk%C4%99-