Tema: Re: Dar buvo mananciu, kad vakarykste istorija antis? :D
Autorius: PetrasM
Data: 2010-05-11 17:49:33
  lengviausia tik teorijas visokias kūrti.

  mano galva, Romanovas tai ryškiai polka šoka, suprasdamas tik save ir
pasak Brazio savo žmoną.

  Visas vadžias gavo Buratinas ištraukdamas komandą iš bankroto, tačiau
kokia kaina dabar visi matome. Jo asmeniška politika ir sprendimai jau ne
tik dabar mums matomi, užtenka paskaitinėti apie škotų Hearts'us, kokios
peripetijos.
  Kas yra pagrindinė neginčijama "Žalgirio" - valdžia? TIK Romanovas.

  Jūs kalbate apie parduotus finalus ir kitas nesamones? Norite pasakyti kad
fantastiški metimai yra nupirkti ir suplanuoti?

  Man šiuo atveju gaila pačios komandos - žaidėjų, trenerių. Visa kita
Žalgirio valdyba yra didelis šūdas dar nuo Navikausko laikų.

  Ir koks gali dabar belikti finalas? Žaidėjai streikuos, specialiai neloš?

 Fygnia tiesiog gavosi ir viskas.