Tema: Re: A ir B licenzija Lietuvai!
Autorius: gidas
Data: 2009-02-19 17:47:31
siaip lietuvos krepsinis - tai tik dvi komandos. liudna, bet tiesa. ar tikrai manai, kad kuris nors is kitu lietuvos klubu gali pasitempti iki zalgirio ar lryto lygio?
man tai ne tik gaila, kad mano mylima komanda skesta, bet ir del to, kad labai negreitai (o gal ir visai) nebutu tokio krepsinio sou, kuri sukurdavo sitos komandos.

> Ziurekime i sviesia sio reikalo puse...atsiveria galimybes kitiems klubams
> pasitempti. Kovoti del svaresniu rezultatu. Ieskoti nauju remeju.

nu cia as gal patylesiu, nors ir sunku. po to prasidetu drabstymasis...

g.