Tema: Re: A ir B licenzija Lietuvai!
Autorius: nuno
Data: 2009-02-17 15:49:57
8 ali nacionalini lyg empionai ir 2 kvalifikacin turnyr veikusios
ekipos bus apdovanotos B licencija. Jeigu empionat laims A licencij
turinti ekipa, B licencija atiteks ne antrajai tos lygos ekipai, o keliaus
kitos, emesns pagal reiting, alies empionui. Tokiu bdu siekiama
praplsti Eurolygoje dalyvaujani ali geografij.