Tema: Re: kitiems neatvykus tskant:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-01-12 10:00:00
//Damn you! :) tebunie, kadangi mano skaipo pokalbiai kazhkodel irgi dinge - ir neatgaminu koks tiksliai buvo antras pieshinys, tai teko nupaishyt viska tskant ad hoc:) - anyway, dievai tau shypsosi shiandien//

Buchas skubiai pasiknises savo kuprineje net lengviau atsidusta - pieshiniai visgi pas ji.  Apieshkoje detaliau ko netekot pasirodo kad dingo visu komunikatoriai (ne portatyviniai o didesnieji, nezhinau kas ishskyrus bruta juos turejo, bet dabar jau nebeturi niekas:) Ir kazhkodel, kiekvienas pasigedo po viena asmenini daikta, kas batu, kas dzhinsu, kas kojniu...

//Apie kokia vietove kalbi? - Jei kur jums reikia patekt - tai kaprio sala - visiems atgaut atminti ir situacija permetu pirmini pasaulio aprashyma ir geografine situacija:
Metai = 2141
Vieta - Buvusi Italijos Respublika

Po 2065 metais vykusiu neramumu Visa italija vel pasidalinus i Prefektorijas - Didzhiausiaja dali - nuo Neapolio prieigu iki pat sicilijos valdo Siciliechiai, italu mafijos palikimas. Visos kitos prefektorijos ivairaus dydzhio - Vatikano prefektorija antra pagal diduma, ribojasi su Sicilijos Prefektorija (pixai added).
Didzhioji Dalis psaulio susiskaidzhius i Didesnes ar mazhesnes grupeles. Tiesa Egzistuoja ir europos sajunga, kuriai italija nebepriklauso. Pagrindines kalbos Italu, Lotynu (vatikano prefektorijoj), Anglu (galima susishneket beveik visur), kiniechiu (ju daug)Arabu (tiesiog visos prefektorijos ishskyrus Vatikano knibzhdete knibzhda arabu. Tiesa Siciliechiu Prefektorijoj ju kiek mazhiau, bet yra. Kibernetika buvus aukshtam lygyje Kai kuriose prefektorijose reguliuojama daugiau, kai kuriose mazhiau. Pavyzdzhiu Vatikano prefektorijoj Jei tavo DK (dirbtinumo koeficientas) virshyja vos 10% nu nebegalesi dirbt jokiu valstybiniu darbu, o didzhioji dalis darbu ir yra valstybiniai:) I zhmones su didesniu dk koeficientu, tiesa pasakius visur zhiurima labai ytariai bet vatikane ypach, nes jie mat nebeturi sielos. Jei koeficientas didesnis nei 40% (bendra taisykle) - jau esi laikomas kiborgu. Ar tai butu kovines modifikacijos (sintetiniai raumenys, koviniai implantai (implantuot galima beleka (ar tas belekas atitinka logika sprendzhiu ash:) pradedant gelezhtes, baigiant shaunamuosius ginklus:), cheminiai regenentai norimu metu pumpuojantis i organizma susintetinta adrenalina, koviniu narkotiku kokteilius, ar dar koki biesa), ar standartines (neuro jungtys - dvi mazhos operacijos viena - iveda papildoma slota i kuri jungi optinius laidus ish terminalo (laptopo, servo etc.) kita - sujungia centrine nervu sistema su jungtim - Virtualiai realybei.. labiausiai paplitusi modifikacija, pradedant vaikus, baigiant senius, didzhioji dauguma planetos ja turi, tiesa vien ji prideda 7% prie DK)..  mazhiau populiarios bevieles jungtys (kabiniesi prie laptopu etc wirelessu:), yra rizika, kad pikti zhmones gali tuo piknaudzhiaut:P (tas pats, kas vaikshchiotum su mobileku su ishtysai aktyviu blutooth'u.. + nepatogumas, reikia po oda kisht akumuliatorius, kad maitint davikli.. kartais pasikraudinet, o asmuo prijungtas prie rozetes daug kam atrodo pokraupiai + dk kofas shoka iki 15%.)...
Ginklai paprastumo vardan standartiniai 20\21a jokiu lazeriu plazminiu patranku ar BFG bent jau visuomeneje nera. Ginklai beja labai populiarus. Nusikalstamumas, narkotikai, korupcija piratavimas ir panashus dalkai yra normali kasdienybe. Kiekviena prefektorija turi savo "policija", kuri tiesa pasakius pirma leidzhia ishsiskrest patiems, tada jau ateina surinkt lavonu ir nbaust, kas nespejo pabegt.. Tiesa jei jau reikalas prispiria savo darba dirba - ju reidai labiau panashus i karinius veiksmus, su sharvuochiais ir mazhom kuopom...

Jus pasamdyti vienos keistos personos, kas jis toks, taip ir nezhinot, kiekvienas turit savo itarimu:) Niekad su juo nekalbejot tiesiogiai, tik per tarpininkus. Jums buvo pasiulyti pasakishki pinigai ir beja ishmoketas labai nevaikishkas avansas (tojest del pinigu nesirupinat:) .. ir jums tereikia surast projekto OMNIA brezhinukus. Kas tas projektas OMNIA, jus nezhinot, o ir jusu klausineti informatoriai irgi nieko tiksliai negali papasakot.