Tema: Re: kitiems neatvykus tskant:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-01-11 13:26:53
ryte, tik atsikeles, priesh isheinant ish vieshbuchio, Buchas nei ish shio nei ish to pradejo piesht kazhka. Vienam ish ju buvo keistas viduramzhishka miesta primenantis vaizdas. Su keistu zhenklu, ant sienos, kuri buchas nupieshe savo krauju. Butent del to pieshinio (buvo du, shita man rods buchas buvo pasiemes su savim) - Ejot per knygynus, kad pasiaishkint, kas tai per zhenklas - knigyne diedukas pavartes senaja Malleus maleficarum versija rado, kad taip inkvizicija zhenklindavo itariamus vampyrus, bet nuo to laiko jis kaipir nebuvo naudotas (na dar Brutas buvo rades "pagooglines" kazhkur rytu europos serve nuotrauka su ishtatuiruotu tokiu zhenklu).
Kitas pieshinys buvo hm.. kitam pieshinyje berods buvo stilizuotas senolio portretas - senolio su fleita (jei buvo kitaip - ne kitaip nebuvo:) ir uzhrashu "omnia"... Taigi shitas dalykas dinges...:)