Tema: Re: Act2: aukcionas
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-17 14:04:49
-Mano tiesioginis dalyvavimas, reikshtu mano identiteto atskleidimas (adreso
pateikimas), galetu sukelti komplikaciju ypach bandant testi musu
tolimesnius nuotykius... Jusu dalyvavimas tenai tai tas komplikacijas kaip
minimum atitolints. Besiaishkindami, kas isigijo shi dienorashti ras jusu
adresus, pasiknaisioje po jusu biografijas, supras, kad jus kazkam dirbote,
gal but kas nors jusu paklausines, kam jus pirkote, bet jus, to irgi
nezhinote, taigi galesite atsakyti tiesa - kazhkas jums sumokejo, jus
pasinaudojote lengvais pinigais - nupirkot. Jokiu gildiju neitrauket, nes
tai nei vagyste, nei pleshimas ar zhudymas - tai tiesiog lengvas darbelis...

Paprasta...