Tema: Re: Act2: aukcionas
Autorius: alias
Data: 2011-03-15 23:38:33
Rupertas, gerokai apgirtęs, su raguotu šalmu ant galvos, riaugtelėjęs
atsistoja ir nustatęs paslaptingą fizionomiją bauginančiai sušnibžda:
- O kasssss, jeeeeeigu mes būūūsime ne vienininininteliai pirkėjai,,,,,,
irrrrrr penkerių tūkstančių aussssskinių neužtesssk?

/* beje, kokio dydžio ir svorio tos auksinės monetos? 5000 monetų čia bus
nemažas svoris tampyti po miestą! */

--
аrtificiаl lifeform intеndеd for assassination and sаbоtagе
www.newsgroups.lt