Tema: Re: .Net, Latvian IT Unicode klaviaturos draiveris ir English (US) regional settingas
Autorius: dr.Amber
Data: 2009-12-18 13:33:58
va pabandžiau susidėti notepad ++ ir tą latvišką klavą.
nustačius  notepad++ encodinga į win-1257 rašo jis tą a ilgąją be problemų
ir jam dzin kokia language for non unicode aplications uždėta.
nagrinėti notepad++ source kas ten įvyksta keičiant koduote tikrai tingiu,
bet jei išknisi, būtų įdomu sužinoti rezultatą.
Kitas kelias tyrinėjimui - išsisaiškinti kas vyksta parenkant klaviatūros
layoutus ir nuo ko priklauso layouto numeris registre, bei kaip tai įtakoja
įvykius perjungiant layoutą.
pabandyk HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Keyboard
Layouts\00000426 pakoreguoti kad rodytų į tą naują layoutą t.y. LV_IT_U.dll
ir pažiūrėk kaip elgsis tada. Turėtų veikti kaip standartinis LV layoutas,
t.y. rašyti ir su anglišku language for non unicode aplications