Tema: Re: .Net, Latvian IT Unicode klaviaturos draiveris ir English (US) regional settingas
Autorius: Meff
Data: 2009-12-17 23:13:50
Nelabai supratau pastabos (tikriausiai nešsiskaitėte).

Gi rašau, kad
1. kai nustatyti tam tikri Regional Settingai (kurių keisti pas klientus negaliu) ir
2. naudojant tam tikrą klaviatūros draiverį (kuris yra pa defaultu daugumos latvių naudojamas, bet nėra native windows'ų draiveris, klientai jo nekeis)
3. beveik visoms Windowsų programoms normaliai rašant latviškas raides
4. mano programa (o taip pat ir Notepad++) rašo tik š ir ž. Kitų LV raidžių nerašo).