Tema: Re: .Net, Latvian IT Unicode klaviaturos draiveris ir English (US) regional settingas
Autorius: Meff
Data: 2009-12-17 23:20:21
jei ką - va čia linkas į tą LV klaviatūros draiverį ir paaiškinimą kodėl jį naudoti geriau (patogiau), nei defaultinius Microsoft siūlomus

http://home.mira.net/~ints/free.html

Problema ir yra klaviatūra + regional settings + mano programa (taip pat ir Notepad++, bet jis čia tik tarp kitko), ir iš to derinio galiu modifikuoti tik savo programą.