Tema: Re: Virtual Machine - ka geriausiai naudoti?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-11-16 20:45:26
Trumpai tariant as manau kad tiesiog PC prades reiketi toli grazu ne visiems, jau dabar ne viena zinau kas namie turi tiesiog netbook vietoj kokio griozdisko PC, net pas mane vien tik notebookai... na bet as su jais programinu, o jei to nedaryciau nafig man griozdas is esmes... bent nepernesu kai kompas uzima daug vietos, nors cia skonio reikalas...