Tema: Re: Virtual Machine - ka geriausiai naudoti?
Autorius: Nerijus
Data: 2011-11-16 16:32:54
On 2011-11-14 19:29, Jornada Del Muerto wrote:
> Religiniai ? :) ne tik svajone tokia tolima turiu kadanors microsoft per borta mest - pereit nuo C# ant kokios javos :) na bet pakolkas dar ja neigyvendinau :)

	Ir neygyvendinsi. Pamatysi. Patikek mano zhodziu.

	N. M.

	Vien del to, kad Java siuo metu yra KILINAMA. :-) Taip kad jei
neperejai tais laikais kai ji dar buvo aukshtumoje, tai pereiti dabar
ishvis nera jokios prasmes.

	O visa kita, tai labai dar toli iki to ka gali pasiulyti Microsoftas
kaip sprendima skirta developinimui NUO IKI.