Tema: Re: Google chrome tab (kb)
Autorius: Arvydas
Data: 2011-10-20 11:49:19
Jei nors vieną dieną nepanaudoju komandinės eilutės, tai sekančią dieną
būna lomkės :)

Ačiū už rekomendaciją. :) Linuxe mano pagrindinis darbo įrankis yra
Terminal, o be jo naudoju dar kelias programas kurias dažniausiai
pasiekiu per Gnome meniu. Visam kitam naudoju Gnome Do, kuri yra
identiška Launchy tik veikia Linuxe.

Arvydas