Tema: Re: ALERT: Ieskomas veikejas
Autorius: Seitan
Data: 2011-08-24 22:31:38
Skirkime "servu naujinima" ir domaino keitima. Ipyramidas visiskai
nereaguoja i serverio hw/softo pokycius. Rishimas vyksta tik ant vardo.
Naudojamas ant tikrai gana rimto projekto, su dideliu loadu. Atnaujinimai,
(ete kernelio kompiliavimas, nes binarinis variantas netinka), nieko
nekeichia.

"aviliux"  wrote in message news:j339ar$km$2@trimpas.omnitel.net...

su iPyramid blogai kad kaskart kilnojant i nauja serva jie jama 150+pvm uz
perregistravima. O juk isanksto aisku kad kas kazkiek laiko hostingas
naujins servus.